eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 21:45:31
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2017 o 21:32, J.F. pisze:

    > I tak i nie - w zaleznosci od podejscia.
    >
    > Niewatpliwie jakies podniesienie limitow przez pewien czas zaowocowaloby
    > wzrostem liczby bardziej pijanych na drogach.

    Gdyż albowiem ponieważ? Bo na przykład podniesienie prędkości na
    autostradach nie spowodowało, ze nagle ludzie zaczęli jeżdzić szybciej.

    > Oczywiscie jestem za podniesieniem.

    > Ale policja od lat odroznia, przynajmniej w tym punkcie raportu.
    > Bo w innych to nie dam glowy.

    Wręcz przeciwnie - w nagłówku wrzuca kierowców, rowerzystów. Dopiero
    potem rozdziela, ale kto by się wczytywał. Na dodatek, żeby to dostrzec,
    to chyba paragrafy trzeba znać.

    > Ale z drugiej strony - nie bedzie kontroli, to ludzie przestana pic ?

    Nie. Będzie praktycznie bez różnicy, więc po co przepłacać?

    > W takiej tabelce.
    > Ale czy mial ponad 0.5 promila to sie nie zaloze - bo tu juz rzetelnosc
    > mogla sie wylaczyc.

    Jutro sprawdzę:P

    > Ja tylko o tym, ze u nas 2/3, a nawet 4/5 to ma ponad 0.5 promila, a nie
    > ponizej.

    Za to 40% nie była kierowcami:P z pozostałych 60% 1/5 nie była pijana:P
    Magia procentu skadanego:P Chyba że coś się bardzo zmieniło - to sprzed
    dwóch lat dane.

    Shrek