eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 21:32:33
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:op982a$sh3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 12.09.2017 o 20:02, J.F. pisze:

    >Więc tym bardziej jest to argument za dostosowaniem limitów do
    >Europy.

    I tak i nie - w zaleznosci od podejscia.

    Niewatpliwie jakies podniesienie limitow przez pewien czas
    zaowocowaloby wzrostem liczby bardziej pijanych na drogach.
    Ci, co dzis ryzykuja jazde po kielichu, ryzykowaliby pewnie jazde po
    dwoch kielichach :-)

    Oczywiscie jestem za podniesieniem.

    >No właśnie... A przecież rozwerzysta po browarku to "pijany
    >kierowca". I w ten sposób 2/3 "pijanych kierowców" wcale pijanymi
    >kierowcami nie jest.

    Ale policja od lat odroznia, przynajmniej w tym punkcie raportu.
    Bo w innych to nie dam glowy.

    Ilosc pijanych rowerzystow spadla - teraz ich mamy 30 i 6 tys w
    odpowiednich kategoriach.
    Oczywiscie nie mam watpliwosci, ze spadek spowodowany jest spadkiem
    zainteresowania policji ... ale 6 tys mnie zastanawia, jakos tak
    nieproporcjonalnie malo.
    Czyzby niektorzy rowerzysci byli tak pijani, ze nawet
    niezainteresowany policjant nie moze przejechac obok obojetnie ?

    >I jakkolwiek nie popieram jazdy po pijaku, tak tak samo nie popieram
    >kontroli bez powodu przez policję. Dlatego, że tu nie chodzi o
    >bezpieczeństwo a o "wyniki".

    Ale z drugiej strony - nie bedzie kontroli, to ludzie przestana pic ?
    Odwrotnie - beda jechac po pijaku czesciej.
    Jedni w stanie takiego upojenia, ze naprawde nie powinni, inni w
    calkiem przyzwoitym stanie, a tu pieszy wybiegnie i zdziwienie:
    -0.45 ... uf, tylko PJ na rok stracone, plus troche dodatkowych
    kosztow.
    -0.60 ... moze i pan sie czuje prawie trzezwy, ale naleza sie dwa
    lata.

    >A jesteś pewny, że spowodowanego?

    W takiej tabelce.
    Ale czy mial ponad 0.5 promila to sie nie zaloze - bo tu juz
    rzetelnosc mogla sie wylaczyc.

    > Bo żeby wypadki spowodowane przez pijanych znaleźć w statystykach,
    > to musisz się wczytać. Wyróżnianie są "z udziałem nietrzeźwych
    > uczestników ruchu"... na przykład pieszych albo pasażerów;) Jak
    > widać, mimo, ze 2/3 "pijanych kierowców" jest z dupy wziętych, to
    > dalej trzeba problem pompować;)

    Ja tylko o tym, ze u nas 2/3, a nawet 4/5 to ma ponad 0.5 promila, a
    nie ponizej.

    J.