  • Data: 2019-06-16 18:14:41
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-16 o 09:16, s...@g...com pisze:

    > Dlatego ja kupiłem klocki lego na wagę.
    > Jak się kilo zgubi to strata 50zł.
    > btw
    > Ostatnio chciałem synowi takie kolejki Piko kupić.
    > Drogie toto jak cholera.
    > Lepiej niech młotkiem się pobawi

    Dawniej ojciec sporo sam musiał umieć zrobić i przekazywał to dzieciom.
    Masowa produkcja celowo zniechęcała do takiego podejścia.
    Samoróbki byle jakie są wyśmiewane, są jednak narzędzia profesjonalne,
    które potrafią wiele, ale są drogie i wymagają nauki obsługi.
    Ktoś pomyślał, by tego uczyć młodych i starszych tworząc system Fab lab.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fab_lab

    WM