  • Data: 2018-11-06 08:16:33
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Nov 2018 22:09:25 +0100, PiteR wrote:
    > Mam tylko napisy. Rozsmarowany szpachelką biały glut LOOK RIGHT, LOOK
    > LEFT, LOOK BOTH WAYS.

    No dobra, ale to rozwiązanie zakłada umiejętność czytania. W Londynie to
    zapewne zdaje egzamin, ale w PL może być różnie.

    > Sukces tego rozwiązania polega chyba na tym, że 1. kierowca nie ma prawa
    > rozjechać (postraszyć) bo ma zielone.
    > 2. kierowca nie chce kłopotów, nie jest chamski, nie pokazuje wyższości

    Dawno temu mieszkałem niedaleko Anglii, za kanałem, i zdarzało mi się
    robić wypady Smartem do Dover lub (rzadziej) Londynu. O tyle fajnie że na
    Smart miał (ma?) na prom 50% zniżki, wciskali mnie zawsze w jakiś dziwny
    kąt.
    Oznakowania dróg faktycznie mają tam bardzo fajne, ale co do chamstwa to
    się nie zgodzę - ludzie niby uśmiechnięci, przepuszczają itd, ale ile się
    natrąbiłem na tych chamów to nie zliczę - niemal wszyscy pod prąd jeżdżą
    i jeszcze zdziwieni się patrzą jak ich kulturalny człowiek wyzywa przez
    okno od buców. A ronda to już w ogóle cyrk na kółkach.

    Mateusz