  • Data: 2018-11-06 08:44:33
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Mateusz Viste pisze tak:

    > Dawno temu mieszkałem niedaleko Anglii, za kanałem

    Zazdraszczam. Po normalnej stronie drogi. Continental to jest to ;)

    > i zdarzało mi się robić wypady Smartem do Dover lub (rzadziej)
    > Londynu. O tyle fajnie że na Smart miał (ma?) na prom 50% zniżki,
    > wciskali mnie zawsze w jakiś dziwny kąt.

    > Oznakowania dróg faktycznie mają tam bardzo fajne, ale co do
    > chamstwa to się nie zgodzę - ludzie niby uśmiechnięci,
    > przepuszczają itd, ale ile się natrąbiłem na tych chamów to nie
    > zliczę - niemal wszyscy pod prąd jeżdżą i jeszcze zdziwieni się
    > patrzą jak ich kulturalny człowiek wyzywa przez okno od buców. A
    > ronda to już w ogóle cyrk na kółkach.

    Może to tylko działa samochód - pieszy a samochód - samochód
    na zasadach ogólnych. Kierownicy dostawczych to przeważnie śpieszące
    się chamy. Przy rondach są przejścia "oznakowane" tylko obniżeniem
    krawężnika. Pokonać takie to wyzwanie. Trzeba wyczekać aż wszystkie
    pasy staną w korku i skokami konika szachowego przelecieć na drugą
    stronę. Staram się przechodzić przed autobusami bo autobusiarz to zawód
    zaufania publicznego to moze mnie nie rozjedzie ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.