  • Data: 2019-10-01 14:59:44
    Temat: Re: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-01 o 11:23, viktorius pisze:

> [...]

    Na pewno Polski?
    Tworzy go firma amerykańska.

    > Mają pomysł - fajnie
    > Mają kasę(jeszcze) - fajnie
    > Maja prototyp, fizyczny, nie w cadzie/photoshopie - fajnie
    >
    > Ale czy da się to sprzedać? Czy jak kasa się skończy, to zaorają pomysł?
    > Ja bym chciał zobaczyć odcinek "ciąg dalszy nastąpił", gdy to będzie już
    > produkowane seryjnie i sprzedawane. Obym się doczekał, bo takich
    > podobnych pomysłów, które nie zakończyły sie wdrożeniem jest pełno w
    > internetach.

    Za ponad tysiąc złotych u nas się nie sprzeda masowo.
    Podobne wynalazki chodź bez plakietki "najniższy SAR" leżą
    w sklepach AGD, cena od 100 do 250zł.

    > Inny wywiad u tego samego gościa:
    > https://www.youtube.com/watch?v=y-zKCDqnP3k&t
    >
    > Tutaj mieli pomysł, zaimplementowali. Ale im udało się wyjść o krok,
    > duuuży krok dalej, czyli do sprzedaży. I to na zajebiście trudnym rynku.
    > Bo obok telekomunikacji, to chyba tylko rynek bankowy jest też tak mocno
    > obwarowany przepisami, regulacjami, nadzorem.

    Bardzo ładna teoria.
    Poczytał bym opinie kogoś kto tego używał kilka miesięcy.
    Bo wedle mojej wiedzy mało kto używa klawiatury zawsze tak samo.
    Raz nam się śpieszy, innym razem klepiemy znudzeni w te klawisze
    powoli, bywa że jesteśmy zaspani, chorzy czy nie do końca trzeźwi.
    Bo facet to tłumaczy że program da radę ale co na to praktyka?