  • Data: 2018-10-11 13:16:13
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 października 2018 11:13:57 UTC+2 użytkownik Pawel 'Jarod'
    napisał:
    > jest o wiele tańsza będzie OK. Wydając 100-150 zł po prostu oczekuję lepszej
    > jakości niż to co oferują ładowarki BC i ich klony. W szczególności tyczy
    > się to BC1000, bo
    > za 50 zł więcej masz Powerexa, o którym pisałem wcześniej.

    A no to pewnie racja, ja się nie doktoryzowałem z ładowarek. Proces
    decyzyjny był mało skomplikowany, poczytałem że trochę ludków używa
    i nie narzeka, cena około stówy wydawała mi się nie za niska i nie
    sugerująca badziewia (wiem że to może być słaby argument) no i tyle.

    A oprócz tego Powerexa jest coś bardziej wypasionego co warto kupić,
    żeby mieć porządny klamot na lata?

    L.