  • Data: 2018-12-27 23:50:39
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Dec 2018 14:08:16 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Ale czego nie potrafią? Ustawić maszyny i wcisnąć guzika? Czy stworzyć rynku na
    którym daliby radę zarobić?

    Widac nie potrafia.
    Albo nikt im nie chce takiej maszyny sprzedac.
    Albo kupic to nie wszystko.

    Bo rynek juz maja. Praktycznie wszystkie smartfony sa chinskiej
    produkcji. Ale uklady scalone w nich nie.

    > Komu i za co?

    Trumpowi. Za sprzedanie Kimowi smartfona :-)

    https://www.theregister.co.uk/2018/06/08/zte_back_in
    _business/
    https://www.theregister.co.uk/2018/06/13/us_senators
    _fight_trumps_zte_deal/

    Zeby bylo smieszniej - Qualcomm zadnych ukladow scalonych nie robi.
    M.in. robia je Chinczycy - ale ci z Tajwanu.

    J.