  • Data: 2018-12-28 08:14:49
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 23:50:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Widac nie potrafia.
    > Albo nikt im nie chce takiej maszyny sprzedac.
    > Albo kupic to nie wszystko.

    Żeby sprzedać w Chinach maszynę, trzeba się ustawić w kolejce. Każdy chce sprzedać i
    każdy sprzeda, chyba że mu politycy zabronią, a on nie znajdzie sposobu ja obejść ten
    zakaz.

    A więc pytam ponownie: czego według Ciebie Chińczycy nie umieją czyli nie potrafią?

    > Bo rynek juz maja.

    Znaczy rynku nie muszą umieć stworzyć bo już mają?

    > Praktycznie wszystkie smartfony sa chinskiej
    > produkcji. Ale uklady scalone w nich nie.

    Tylko czyjej?

    > Trumpowi. Za sprzedanie Kimowi smartfona :-)

    Kimowi coś tam sprzedali Chińczycy z ZTE, a Kirina robią Chińczycy z Hisilicon.
    Odróżniasz?

    > https://www.theregister.co.uk/2018/06/08/zte_back_in
    _business/
    > https://www.theregister.co.uk/2018/06/13/us_senators
    _fight_trumps_zte_deal/

    > Zeby bylo smieszniej - Qualcomm zadnych ukladow scalonych nie robi.

    A umie? Potrafi?

    > M.in. robia je Chinczycy - ale ci z Tajwanu.

    A kto robi układy do Chińskich telefonów?