  • Data: 2017-09-12 20:32:19
    Temat: Re: elektrolityczne cynowanie miedzi...
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman wrote:

    > Wiem, że to proste nie jest, zwłaszcza że z chemii zawsze miałem 3.

    Ja nie schodziłem poniżej 5, a i tak z miedziowania wyszło wielkie g.
    Położenie dobrej jakości warstw naprawdę jest technicznie bardzo trudne
    bez odpowiedniego sprzętu i odczynników. Nawet jak Ci się w końcu uda,
    to i tak rezultat będzie żenujący w porównaniu do rutynowych efektów
    fachowców jadących na kąpielach cyjankowych. Twój wybór, ale wstrzymaj
    się z zakupem chlorku palladu i na początek pomiedziuj miedź.

    > Ale wychowałem się na książkach w rodzaju Stefana Sękowskiego i stąd
    > wyniosłem postawę "ja nie dam rady ??"

    Owszem, świetne to były książki, a w nich wszystko takie proste...
    No nic, talmudyczny nakaz trzykrotnej przestrogi wypełniłem. :-)

    Pozdrawiam, Piotr