  • Data: 2019-01-16 08:11:12
    Temat: Re: tamron 18-250 i dziwny temat
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(a):

    >Czułość się nie zmienia?

    Nie, pozostaje ta sama bo ustawiam na sztywno.
    Jest to o tyle dziwne, ze parametry nie sa tylko wyswietlane, ale
    takze uzywane przez obiektyw w praktyce.

    Jesli normalnie przy 250 mm i przyslonie 6.3 czas naswietlania na AV aparat mi
    wylicza, powiedzmy,
    na 1/30 sek, to nie mam szans na nieporuszone zdjecie z reki i rzeczywiscie mam
    wszystkie rozmyte.
    Jesli w tym momencie przestawie przyslone na 3.5, czas robi mi sie odpowiednio
    krotszy i zdjecia sa
    juz ostre. Czyli co, obiektyw mial zalozone sztuczne ograniczenie a jego mozliwosci
    sa jednak
    znacznie wieksze?