  • Data: 2019-11-07 23:42:03
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/11/2019 22:12, ToMasz wrote:
    > nie mam zewnętrznego. najgorszy sort internetu

    Więc kup sobie jakiegoś linuxa w sieci, z numerem IP. Postaw na nim
    jakieś openVPN i masz już numer zewnętrzny. Są limity na transfery ,ale
    jeśli to ma być do sterowania to wystarczy.

    Opcja inna: zapytaj dostawcy czy ma IPv6. Czasem jest, wtedy zazwyczaj
    jest zewnętrzny.

    Są jeszcze tunele do IPv6 kiedy wszystko zawiedzie. Ale nie używałem od
    lat i nie wiem w jakim stanie obecnie takie usługi są.