eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 19:43:32
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-12 o 18:26, J.F. pisze:

    > A kto ich, tzn wladze, bedzie potem bronil ?
    > Wladza musi dobrze zyc ze swoja zbrojna reka :-)

    Totalna opozycja tyle już nakrzyczała że organizując OT partia
    swoja zbrojna bojówkę organizuje. Nie mieli racji i partii
    jednak policja będzie potrzebna?

    > Czyli paru pozwalniaja, swoich zatrudnia, a potem trzeba bedzie
    > zarzadzenie zmienic.
    > Albo swoich obsadzic w komisji tuszujacej :-)
    > A potem przyjdzie kolejna dobra zmiana, i zmieni komisje na swoja :-)

    Jakich swoich. Naprawdę sądzisz że jakiś działacz pokusi się na
    etat krawężnika w drogówce?

    > Na poczatek to az tak duzo czasu nie stracili - ze dwie godziny na
    > badanie, potem ze dwie godziny na papierologie - ale to juz moze inny,
    > potem z godzina w sadzie na swiadku plus pewnie pare godzin na
    > wewnetrznych ustaleniach/wyjasnieniach.

    Główna strata która ich boli to przerwanie łapanki bo nieposłusznego
    trzeba odpowiednio potraktować.

    > Tylko co ma z tego wyjsc - ze sad stwierdzi "kto odmawia dmuchania, ten
    > sam sie naraza na 6 tygodni bez PJ" ?
    > Czy, ze w kazdym szpitalu postawia szybkie laboratorium ?
    > Czy, ze kazdy policjant wpisze w protokol "wyczulem lekka won alkoholu"
    > i udowodnij mu, ze nie :)

    W opisywanym przypadku sąd stwierdził że pokrzywdzonemu należy się
    zadośćuczynienie finansowe. Co stwierdzi w innych zobaczymy.