eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 21:31:02
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2017 o 21:00, J.F. pisze:

    > No to mam zagwozdki:
    > -prokurator prowadzacy pilnowal szamba, czy po prostu normalnie trzymal
    > materialy w tajemnicy i zwyklym tempem "prowadzil sledztwo" ?

    Zapewne gdzieś po środku. Prokurator nie pytał specjalnie, to i nikt się
    do odpowiedzi nie wyrywał.

    > -wydawalo mi sie, ze wladza opublikowala te materialy, a tu mi wychodzi,
    > ze nie, to kto wlasciwie opublikowal ?

    Media o wiadomym kapitale?

    > Bo Ziobro wlasnie mowi, ze nie udostepni.

    Wcale się nie dziwie. Przypomnij mi - on jest oberprokuratorem? Czyli
    odpowiedzialnym ze tego prokuratora, co niespecjalnie pytał?

    > -wladza akurat byla na etapie narzekania na poprzednikow, i tu miala
    > swietna okazje odwolac tych z poprzedniego ustroju i posadzic swoich ...
    > i nie skorzystali z okazji ?

    Akurat w "służbach" to władza się nikomu tłumaczyć nie musi. Mianuje się
    nowego komendanta a stary jak się najął jako pies to ma szczekać.
    Ewentualnie się go służbowo do Ustrzyk przeniesie, oczywiście nie mam
    mowy o zemście - po prostu tamten komisariat potrzebuje fachowca na
    miarę byłego komendanta wojewódzkiego.

    > Czyzby nie stara praktyka, a "Dobra Zmiana" ?

    Bez przesady... Przecież to był przypadkowy człowiek.

    Shrek