eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 20:14:47
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-12 o 18:26, J.F. pisze:

    >Totalna opozycja tyle już nakrzyczała że organizując OT partia
    >swoja zbrojna bojówkę organizuje. Nie mieli racji i partii
    >jednak policja będzie potrzebna?

    Tak mi sie widzi, ze OT policji nie zastapi ... ale jak sie
    policjantow wywali, to moze pomoc :-)

    >Jakich swoich. Naprawdę sądzisz że jakiś działacz pokusi się na
    >etat krawężnika w drogówce?

    Od razu dzialacz. Sa dzieci, jest dalsza rodzina.
    A krawezniki zostaja kiedys komendantami ... jak dzialacz chce zostac
    komendantem to jak ma to zrobic ? :-)

    A poza tym ... kto pomoze, jak dzialacza zlapia po pijaku ?
    Krawezniki tez sie przydaja :-)
    A najlepiej tacy, na ktorych jest kilka hakow :-)

    >Główna strata która ich boli to przerwanie łapanki bo nieposłusznego
    >trzeba odpowiednio potraktować.

    Trudno mi powiedziec, bo zasadniczo to im wszystko jedno powinno byc
    co robia w ramach sluzby.
    Moze nawet lepiej sie po cieplym szpitalu wozic niz na chlodzie stac.

    I dopiero jakies statystyki moga ich zabolec, jak komendant upomni
    czemu tak malo skontrolowanych w raporcie, albo czemu tak malo
    zlapanych.
    Ale kto wie - moze wlasnie delikwent zrobil im statystyke - ilosc
    zatrzymanych PJ +1 :-)

    >W opisywanym przypadku sąd stwierdził że pokrzywdzonemu należy się
    >zadośćuczynienie finansowe. Co stwierdzi w innych zobaczymy.

    No ale co proponujesz docelowo ?
    Sad ma kazdemu chetnemu wyplacac, czy zatrzymaniu PJ na 6 tygodni nie
    ma nic zlego ?

    J.