eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 20:12:28
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2017 o 20:02, J.F. pisze:

    > niestety - ciagle mamy 60 tys zlapanych na ponad 0.5 promila i tylko 18
    > tys z 0.2-0.5

    Więc tym bardziej jest to argument za dostosowaniem limitów do Europy.

    > I to same pojazdy mechaniczne - bez rowerzystow.

    No właśnie... A przecież rozwerzysta po browarku to "pijany kierowca". I
    w ten sposób 2/3 "pijanych kierowców" wcale pijanymi kierowcami nie
    jest. I jakkolwiek nie popieram jazdy po pijaku, tak tak samo nie
    popieram kontroli bez powodu przez policję. Dlatego, że tu nie chodzi o
    bezpieczeństwo a o "wyniki".

    > Z ciekawostek - statystyki odnotowaly 1 wypadek spowodowany przez
    > nietrzezwego kierujacego w grupie 7-14 lat ... rowerzysta ?

    A jesteś pewny, że spowodowanego? Bo żeby wypadki spowodowane przez
    pijanych znaleźć w statystykach, to musisz się wczytać. Wyróżnianie są
    "z udziałem nietrzeźwych uczestników ruchu"... na przykład pieszych albo
    pasażerów;) Jak widać, mimo, ze 2/3 "pijanych kierowców" jest z dupy
    wziętych, to dalej trzeba problem pompować;)

    Shrek.